Friday, August 17, 2012

Raya 2012

Hai la raya....lagi 2 hari lagi nak raya....kejap je pejam celik pejam celik.....
Tahun ni mmg aku tensen je keje nyer...nak raya pon tensen....
Yer la.....seksa jiwa raga nak planning majlis kawen ni...hai la...(mengeluh lagi)
Sangat seksa ok, tambah2 lagi masalah klu wat keje company x bayar (or lambat bayar)
Semua benda nak deposit....semua nak bayar.....(ni aku punya ASB pun x terbayar lagi ni)
Majlis tunang cun2 lagi sebulan....
Adoi...minx2 dapat la payment before majlis tu....boleh settlekan hutang2 yang tertangguh...

Boleh kata 80% plan semua dah lengkap kot setakat ni....
Pelamin, MUA, baju, catering, photography, etc semua dah booking....
Tinggal lagi document2 macam borang nikah, HIV test etc kena settle after tunang....
Sumpah aku tak raya taun ni.....

Hai Ya Allah....tolonglah hambamu ini, lembutkanlah hati sapa2 yang hutang ngan aku bayar hutang2 tu...so that aku boleh bayar hutang2 aku....ihiks.....

So, akhir kata, Selamat Hari Raya korang, Maaf Zahir Batin...

PS : Nak aku share ke persiapan kawen tu? xyah lah...aku pemalu orangnyer.....suprise!!! hehe....

Raya YPDD Photoshoot by



No comments: