Friday, October 26, 2012

Orang-orang Yang Menyusahkan

Apa jenis manusia yang paling ditakuti?
Bagi aku, mereka yang jenis suka melihat keburukan orang dan sekaligus mengajak/menghasut orang lain turut sama melihat keburukan itu (walaupun sebenarnya dia yang bengong dan bengap)
Lagi satu, adalah sejenis manusia yang mementingkan diri sendiri, merasa diri seperti raja. (nak semua orang ikut cakap dia, walaupun taraf dia sama je macam aku, kuli)
Jenis manusia bermuka-muka....konan macam dialah manusia paling baik, tawadduk, tapi belakang orang, makian itu biasa (nak je aku hentak muka dia yang macam keldai pada mata aku)

MARAH? mmg aku marah.....orang-orang seperti ini yang menyusahkan kerja aku kelak....buat2 pandai tapi haram...otak letak kat lutut......

Tahniah...kerana berjaya buat aku marah.....setan....

No comments: