Thursday, July 18, 2013

New Family Member

Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi...apa lagi nak cakap kan....akhirnya akan ada penyeri dalam rumah ni...*selain kucing2 yang bergelimpangan....

Ketika tulis posting ni...umur baby dalam perut genap 2 bulan...huhu...doakan semua selamat sebab aku dah langgar pantang ni...org tua2 cakap *xtau la siapa punya pantang larang sebenarnya.... jangan announce pregnancy sebelum mencecah 3 bulan...awal2 lg aku dah announce lam fesbuk...haishhh.....mummy degil...baby jgn ikut perangai mummy yer...

Paling best skali..petanda tahu kedatangan baby ni melalui mimpi...masa tu tengah recce kat Aloq Staq klu tak silap untuk prog "'Cahaya IkatanKU''...mimpi g jumpa doktor & doktor cakap dapat baby girl **harap sgt baby girl...klu boy pun okey...no hal....

Bos masa tu Abg Raja, dia cakap kalau mimpi time Subuh tu betul la tu....so balik dr recce terus g beli pregnancy test yang stick tu....hat paling mahai skali...kot2 lebih eccurate kan..huhu...** okey sebenarnya kitorang tgu 2 hari jugak sebab terlampau nerves & xnak kecewa...huhu

Taraaaaaa.....time ni trus bg kat husband...terkapai2 dia nak tengok pregnant ke tak...
hehehe...dapat je tau...Man punya nebes...dia terus sapu lantai kat depan aku plak trus g basuh baju...hahahhaha....dua2 sengal nak mampus...

Tapi dua2 still xnak letak apa2 harapan sampailah kitorang g scan kat Klinik Kakak Ipar....dia scan...nampak la kantung kecik...baru dua2 puas hati......alhamdullillah alhamdulillah....

Walaupun aku sebenarnya target setahun selepas kawen baru nak anak tp Tuhan lebih tahu....aku terima dengan hati yang sangat gembira.....Doakan aku & baby sihat.....okkey...harap2 Thalessemia aku xder memberi apa2 komplikasi yang serius pada baby....Insyaallah...semua kuasa Dia kan?


No comments: