Saturday, July 20, 2013

8 Weeks And Bigger

8 minggu & perut ku dah besar macam ni....
Baby baru masuk 8 minggu 2 hari lepas dan aku dah terpaksa shopping baju sebab jeans dan dalam2 semua dah ketat dan merimaskan...nak senang, beli je baju panjang2 ni...settle....8 minggu tp dah besaq macam 5,6 bulan....klu keluar kembaq ni caya gak...

Nak buat macam mana...seminggu sebelum check pregnancy dia dah mula membesar dengan jayanya.....sampai time tu dok pk "banyak sangat ke aku minum?"

Nak selesa, aku borong long dress dgn kasut scholl...pergh..syurga kaki....

Sedap gila kasut ni baq hang...x tipu
Dan aku berazam akan selalu tangkap gambaq perkembangan pregnancy ni utk rekod...**gambaq pertama masa scan lupa nak minx kat doktor...rasa cam nak nangis...

Orang ramai tanya...ada "morning sickness ke?" , "moody ke?"....alhamdulillah xder....cuma aku teringin nak makan angsa.....n mac & cheese ...n apa sahaja yang husband aku makan......semua aku nak pau dia....

Owh dan of course...aku kena serangan gout...dan aku x boleh amik ubat tu...seminggu gak nak baik...thanks to ECPI...lega gak akhirnya...so dah tau 7 months ni memang xleh makan seafood ngan daging la jawabnya....

Pasal pantang larang utk org pregnant tu...aku pon xtau kena pantang apa....huhu.....

No comments: