Friday, March 8, 2013

Kelas kelaz

Dah tua2 ni nak kelas apa lagi.....huwahuwaa......ni bukan kelas sambung Master or PHD....ni kelas syok sendiri k....

Sekarang ni aku ada 2 addiction......menulis & make-up....

Aku sedang giat cemerlang cuba nak mendalami ilmu kedua-dua bidang ni......so aku dah start join banyak kelas utk kedua-duanya.....ikot kemampuan aku lah...yang mahal2 belum mampu....ni bukan zaman student...FAMA tolong bayar......

1st kelas make-up yang aku attend ialah kelas Suhaib Daud....make-up artis dari Melaka...yang selebihnya aku belajar kat youtube jer.....bukan aku nak buat proffesion...saja suka2 mengisi masa lapang......

Sifu Suhaib Daud...lawa kening...

Untuk kelas menulis....ini memang proffesion aku......aku memang teringin sangat nak tulis drama.....huhu.....kelas pertama aku & kedua...**sebenarnya bukan kelas pun....lebih pada sharing session dengan senior2 dalam bidang ni.......dan sekarang group ni dah tubuhkan PENULIS...dengan harapan gerakan ni lebih membantu daripada SWAM.....

dengan Zabidi Mohamed.....penulis drama tersohor....
dan ini adalah bengkel rasmi penulisan anjuran DBP bulan April ni....x sabarnya.....sebab speaker dia adalah penulis yang femes- korang masih ingat Tiz Zakiyah femes drama apa? Nur Kasih laaa.... :)
Surat Bengkel Penulisan Skrip anjuran DBP

No comments: