Wednesday, August 10, 2011

Patah Tangan

Huwaaaaaaa...makkkk...aku blom kawennnnnnn!!!!!

Adoi....macam2 dugaan betul tuhan nak bagi kat aku...tahun ni jer dah dua kali masuk hospital surgery....SURGERY tawwwwww.....banyak la bekas2 parut kat badan aku ni.....aku memang x suka surgery tambah lain bila dia bagi ubat bius bagi pengsan...macam nak mati rasanya...

Ni tangan patah pulak...aku tak boleh bagitau sebab kejadian nanti aku nangis...sumpah aku tak join BERSIH 2.0...aku masih terngiang-ngiang bunyik *prakkk...aku dah dapat rasa tangan aku dah patah...tapi sebab x sakit dan aku tak mau terima kenyataan, so xder la aku pegi check sampai balik dari perhentian...kira 3 minggu jugaklah aku hidup dengan tangan patah tu...dan bertambah yakin patah sebab aku x boleh pegang pakai tangan kanan untuk tarik diri aku masuk dalam bot.


5 hari la jugak aku terpaksa berlampung dekat Ampang Puteri ..macam biasa kena masuk darah 2 pin dulu baru boleh surgery....

Bermulalah kehidupan yang menyiksakan hidup tanpa tangan kanan...paling sakit bukan after surgery tapi bila tangan aku mula bengkak disebabkan bandage...tanganku separa simen...sebab dah buat surgery...



Ni memang super sakit sampai x sempat jumpa doktor aku dak bukak sendiri bandage tu....lepas bukak rasanya dia merekah pulak, so kulit mula menggelupas teruk..



Lepas mandi boleh nampak kulit yang merekah tu mengembang macam nasik n boleh kikis...
Lepas bukak bandage tu barulah tau panjang mana jahitan kat tangan tu....mau la jugak meraung seminggu....maklum la perempuan, bukan macho pon kalau ada parut panjang2 ni....nampak skit parut dah nangis..nampak je dah nangis....


Nasib baik la jahitan dia tak bergerigi macam railway....senonoh la jugak dia jahit....so sekarang ni kene tunggu benang dia reput je...klu x gatal jer nak tarik2 benang tu...untuk hilangkan bekas2 hitam tu...aku sapu aloe vera...

 Ibu jari dan jari telunjukku masih kebas....dan tangan masih keras tak boleh pusing, terpaksalah makan dengan tangan kiri dan terpaksa pakai sudu...drive pon x berani lagi...huhu...cepatlah baik tangankuuu..aku merinduimu

No comments: