Friday, August 5, 2011

Spending On The Internet

My package dah amik dari Poslaju Batu Caves...huhu kus semangat...cuak jugak sebab 1st time spend ratus2 thru online ni....sebelum ni setakat beli contact lens jer...


Cer teka menate apakah yang ada dalam package ini?


Tarrrraaaaaaaaaaaaa.....sejenis beg Coach yang aku beli online dari blog http://princessvictoriastylo.blogspot.com/

Very reliable blog (dari segi x menipu etc) sebab ramai giler beli ngan dia...letak 10, SOLD, letak 20, SOLD

Tapi, blog2 yang femes ni ada jugak draw down dia dari segi servis, aku ader suh dia quote harga beg Gucci, sampai 3,4 email dia tak layan...bz sangat kot...banyak sangat tempahan...........
Pastu since aku baru pindah rumah, aku suruh dia hold sat beg aku tu, jangan pos lagi, takut hilang, dia pos jugak.....seb bek la mak aku rajin p check rumah lama, so jumpa la slip Poslaju tu....

Menjadikan ni beg Coach kedua aku... & dua2 beli dalam minggu yang sama...Coach lagi satu kat bawah ni aku beli dari Qit, member aku...huhu..menyesalnye memperabehkan duit macam air -_-


p/s : yang penting, chantek tak chantek tak nyah?

No comments: